Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po - Pá 8 - 16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
06.10.2022
Turbíny od firmy JETCAT
Vážení zákazníci, od dnešního dne jsme uvedeni u firmy JetCat jako oficiální dealeři výrobků této firmy. Tento sortiment prodáváme už delší dobu, ale ... číst celé
29.08.2022
KINGTECH Taiwan
Nově jsme pro vás přidali turbíny Kingtech s příslušenstvím číst celé
29.08.2022
Oleje
V této sekci jsou přidány turbínové oleje číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
BALSA - základní prvek modelářů
14.02.2022
BALSA - základní prvek modelářů
Díky své nízké hustotě je balsové dřevo oblíbeným materiálem pro stavbu leteckých modelů. Balsové dřevo je totiž nejlehčí ze všech dřev na světě. Rost... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

RX Serie

Serie RX
Nový P130-RX-B je zvláště vhodný pro středně velké modely nebo dvoumotorové modely, ve kterých
je třeba vzít v úvahu celkovou hmotnost a současně je vyžadován vysoký tahový výkon.
Turbína P130-RX-B také snižuje nároky na kabeláž a potrubí. Ventily jsou kompletně integrovány do těla turbíny. Vyžaduje se pouze jedno připojení hadičky od čerpadla k turbíně.
Elektrické připojení turbíny k ECU se provádí pomocí jediného propojovacího kabelu PowerBus. Na
ECU potřebuje pouze palivové čerpadlo, napájecí baterii a připojení k přijímači (1-2 kanály) musí být připojen.
Preferovaným zdrojem napájení je LiFePo4 baterie 3S/2100mAh. Tato baterie nejen napájí ECU a
palivové čerpadlo, ale také všechny volitelné komponenty, které lze připojit k systému sběrnice, jako např. přídavné čerpadlo pro kouř a nebo LCU (ovládání osvětlení). Při použití přídavného sběrnicového čerpadla lze jej nakonfigurovat jako kouřové čerpadlo. Nastavení výkonu kouření se pak provádí přímo na ECU/GSU. Alternativně lze ECU V12.0 dodat s 2S LiPo. ECU V12.0 je vybavena integrovaným přesným snímačem tlaku vzduchu a teploty, pomocí kterého se řídicí systém turbíny  inteligentně přizpůsobuje danému okamžiku běhu. ECU V12.0 má také interní telemetrický adaptér.
Teplotní čidlo je interně instalováno na straně turbíny, ale může být snadno vyměnitelné. Motor startuje kerosenovým startem.
Autostart JetCat
     Vnitřní snímač startu paliva a teploty
     ECU V12.0, systém digitalizované sběrnice pro minimální náklady na kabeláž a integrovaná funkce telemetrie
     Připojení od turbíny k ECU pouze jedním konektorem!
     ECU s funkcí Auto-Power-Down. ECU se po procesu ochlazování automaticky vypne
     (RC systém lze vypnout, ECU zůstane zapnutý, dokud není proces ochlazování dokončen)
     se střídavím čerpadlem
     ID čip na straně turbíny pro pohodlnou kompatibilitu JetCat.
     Provoz přes 3s LiFePo4 baterii (článek není v ceně)
     Osvědčený kerosenový start JetCat
     CFD optimalizovaný a frézovaný kompresor
     Vnitřní mazání ložisek s 5% obsahem oleje
     Dodáváno s veškerým příslušenstvím pro instalaci a provoz (bez baterie).
     Vyrobeno v Německu - Záruka 36 měsíců

Cena:
Zobrazuji 1-3 z 3
    P100-RX
    0 hodnocení
    57 375 Kč
    47 417,36 Kč bez DPH
    57 375 Kč
    47 417,36 Kč bez DPH
    ks
      P200-RX
      0 hodnocení
      104 875 Kč
      86 673,55 Kč bez DPH
      104 875 Kč
      86 673,55 Kč bez DPH
      ks
        P130-RX-B
        0 hodnocení
        61 225 Kč
        50 599,17 Kč bez DPH
        61 225 Kč
        50 599,17 Kč bez DPH
        ks
        Produktů na stránku 204060
        Nepropásněte novinky, akce a slevy!
        Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
        Kde nás najdete

        Křížová 2599/1 (na hlavní ulici v zeleném baráčku - zvonek na levých stříbrných vratech)
        15000 Praha 5 - Smíchov

         

        Kontakty
        Logo
        (Po - Pá 8 - 16 hod.)
        Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz